Regulamin

1.    Regulamin obiektu Aleksandra Kłak – Rehability

 

  1. Zakup usług w Aleksandra Kłak – Rehability przy ul. Arkuszowej 39, Warszawa 01-934 (dalej: Rehability) dostępnych na stronie www.rehability.pl lub pod numerem zapisu 507-162-740, jest równoznaczny z zapoznaniem się i zaakceptowaniem zapisów niniejszego Regulaminu.
  2. Każde zapisanie się na wizytę w Rehability jest jednoznaczne z utworzeniem konta użytkownika w zewnętrznym systemie rezerwacji online, zgodnym z przepisami RODO.
  3. Utworzenie konta jest niezbędne do sprawnego zarządzania rezerwacjami i informowania pacjentów.
  4. Rezerwacje usług w Rehability można dokonywać:
    • Osobiście w obiekcie Rehability przy ul. Arkuszowej 39, Warszawa 01-934, w godzinach pracy (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy).
    • Telefonicznie pod numerem 507-162-740 w godzinach otwarcia Rehability.
    • Całodobowo, 7 dni w tygodniu, poprzez system rezerwacji online dostępny na stronie www.rehability.pl.
  1. Każdy pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z zaleceniami dotyczącymi przygotowania do pierwszej wizyty.
  2. W przypadku spóźnienia się na wizytę, czas zostaje skrócony o spóźnienie pacjenta. Spóźnienia powyżej 15 minut, bez wcześniejszej informacji, mogą skutkować rezygnacją z wizyty, a specjalista ma prawo przyjąć kolejnego pacjenta.
  3. Osoby ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone obiektowi. Za szkody dokonane przez niepełnoletnich, odpowiedzialność ponoszą rodzice lub prawni opiekunowie.
  4. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  5. Za rzeczy osobiste pozostawione w szatniach, Rehability nie ponosi odpowiedzialności. Rzeczy znalezione są przechowywane przez okres nie dłuższy niż 1 miesiąc.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Regulamin odwoływania wizyt

  1. Odwołania wizyt można dokonywać telefonicznie pod numerem 507-162-740 lub poprzez wiadomość SMS, nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem wizyty.
  2. Odwołania wizyt poprzez media społecznościowe i komunikator Whatsapp nie będą uznawane.
  3. Brak odwołania lub odwołanie na mniej niż 24 godziny przed terminem wizyty może skutkować egzekwowaniem kaucji w wysokości całości ceny wizyty.
  4. Kaucja może być wyegzekwowana tylko w przypadku naruszenia Regulaminu odwoływania wizyt.

2.    Regulamin zajęć grupowych w Rehability

 

  1. Zakup karnetu lub udziału w zajęciach grupowych w Rehability jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na warunki niniejszego regulaminu.
  2. Karnet uprawnia do uczestnictwa w wybranych zajęciach grupowych, zgodnie z aktualnym rozkładem zajęć dostępnym na stronie rehability.pl/treningi lub w recepcji obiektu.
  3. Karnet obowiązuje na wszystkie zajęcia grupowe dostępne w aktualnej ofercie Rehability.
  4. Klient może korzystać z ilości zajęć określonej rodzajem karnetu. Jedno wejście odpowiada pojedynczym zajęciom. W przypadku uczestnictwa w dwóch lub trzech zajęciach z rzędu tego samego dnia, zostaje odjęta odpowiednia liczba wejść z karnetu.
  5. Karnety miesięczne: wydawany karnet jest imienny i ważny przez 30 dni od daty zakupu. Po upływie terminu ważności karnetu, niezależnie od liczby wykorzystanych zajęć, ulega przedawnieniu.
  6. Niewykorzystane wejścia z karnetu przepadają, a zwrot opłaty nie jest możliwy.
  7. Karnet nie wiąże się automatycznie z rezerwacją miejsca na zajęciach. Właściciel karnetu jest zobowiązany do rezerwacji terminów zajęć za pośrednictwem strony www.rehability.pl/treningi, telefonicznie lub osobiście w recepcji.
  8. Rezerwacja miejsca na zajęciach z karnetem umożliwia pewność udziału w grupie. Brak rezerwacji może skutkować odmową uczestnictwa w zajęciach.
  9. Rehability zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanych zajęć z przyczyn losowych. Informacje o odwołanych zajęciach będą dostępne na stronie internetowej i w recepcji. Odwołane zajęcia są przenoszone na inny termin.
  10. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w zajęciach, należy odwołać rezerwację telefonicznie na numer +48 507-162-740, nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
  11. Nieobecność na zajęciach bez wcześniejszego odwołania skutkuje obciążeniem właściciela karnetu kosztem odbycia zajęć.
  12. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

3.    Regulamin przedpłaty za wizyty za pomocą bramki płatniczej w Rehability

 

  1. Przedpłata za wizyty za pomocą bramki płatniczej w Rehability jest dostępna dla pacjentów, którzy chcą zabezpieczyć swoje wizyty.
  2. Przedpłata obejmuje dokonywanie płatności online za wybrane usługi przed faktycznym terminem wizyty.
  3. Akceptowane formy płatności online obejmują karty płatnicze, karty kredytowe oraz inne dostępne metody płatności za pośrednictwem bramki płatniczej.
  4. Kwota przedpłaty jest równa części lub całości planowanej opłaty za wizytę, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług w Rehability.
  5. Przedpłata jest niezwrotna w przypadku odwołania wizyty przez pacjenta, zgodnie z zapisami regulaminu odwoływania wizyt.
  6. W przypadku odwołania wizyty przez Rehability z przyczyn losowych, kwota przedpłaty zostanie zwrócona w pełnej wysokości na konto pacjenta.
  7. Rehability gwarantuje bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pośrednictwem bramki płatniczej, zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa.
  8. W przypadku problemów z dokonaniem przedpłaty, prosimy o kontakt z recepcją Rehability pod numerem +48 507-162-740.
  9. Regulamin przedpłaty może podlegać zmianom, a wszelkie aktualizacje będą publikowane na stronie internetowej Rehability.
  10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz regulaminu odwoływania wizyt.

 

 

4.    Regulamin Składnia Reklamacji Placówki

 

  1. Procedura składania reklamacji: – Pacjent ma prawo składać reklamacje pisemnie (adres: Aleksandra Kłak – Rehability, Arkuszowa 39, warszawa, 01-934) drogą elektroniczną ( kontakt@rehability.pl ). Osoba odpowiedzialna za przyjmowanie reklamacji: [koordynator zespołu recepcji].
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji: – Placówka zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty jej otrzymania. – Odpowiedź na reklamację będzie udzielona pacjentowi w ciągu tego okresu.
  3. Treść reklamacji: – Reklamacja powinna zawierać: – Dokładny opis incydentu, z datami zdarzeń. – Imiona i nazwiska personelu medycznego zaangażowanego w opiekę nad pacjentem. – Ewentualne dowody popierające reklamację (np. dokumentacja medyczna, świadectwa, zdjęcia itp.).
  4. Odpowiedź na reklamację: – Placówka udzieli odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub elektronicznej.
  5. Termin na składanie reklamacji: – Pacjent ma prawo składać reklamację w terminie nie dłuższym niż 30 dni od momentu, w którym wystąpił problem.
  6. Postępowanie w przypadku uwzględnienia reklamacji:
  7. Potwierdzenie otrzymania reklamacji: Po rozpatrzeniu reklamacji i uzgodnieniu jej uzasadnienia, placówka potwierdzi otrzymanie reklamacji pacjentowi w formie pisemnej lub elektronicznej.
  8. Przeprosiny: W przypadku uzasadnionej reklamacji placówka w stosowny sposób przeprosi pacjenta za wszelkie niedogodności, błędy lub nieprawidłowości w świadczeniu usług fizjoterapeutycznych.
  9. Korekta procedur: Placówka podejmie działania korygujące wewnętrzne procedury lub protokoły, które przyczyniły się do reklamacji. Może to obejmować dodatkowe szkolenia personelu, zmiany w procesach diagnostycznych lub terapeutycznych, które poprawią jakość usług.
  10. Poprawa świadczenia usług: Jeśli uzasadniona reklamacja wskazuje na konieczność poprawy w świadczeniu usług, placówka podejmie konkretne działania w celu zapewnienia lepszej opieki fizjoterapeutycznej dla pacjentów. To może obejmować dostosowanie planów terapeutycznych, indywidualne podejście do pacjentów lub inne działania mające na celu podniesienie standardu opieki.
  11. Informacja dla pacjenta: Placówka poinformuje pacjenta o podjętych działaniach w wyniku jego reklamacji oraz zapewni informacje na temat poprawy procedur lub usług, aby podkreślić zaangażowanie w zwiększenie jakości opieki.
  12. Monitorowanie i ewaluacja: Placówka będzie monitorować skuteczność wprowadzonych zmian oraz regularnie oceniać procedury, aby zapewnić, że poprawy są trwałe i przynoszą oczekiwane rezultaty.

 

  1. Postępowanie w przypadku odrzucenia reklamacji: – W przypadku odrzucenia reklamacji, placówka udzieli pisemnego wyjaśnienia powodów jej odrzucenia. – Pacjentowi zostaną zaprezentowane ewentualne kroki, jakie może podjąć dalej w związku z odrzuceniem reklamacji.