Regulamin
1. Regulamin obiektu Aleksandra Kłak – Rehability
- Zakup usług w Aleksandra Kłak – Rehability przy ul. Arkuszowej 39, Warszawa 01-934 (dalej: Rehability) dostępnych na stronie www.rehability.pl lub pod numerem zapisu 507-162-740, jest równoznaczny z zapoznaniem się i zaakceptowaniem zapisów niniejszego Regulaminu.
- Każde zapisanie się na wizytę w Rehability jest jednoznaczne z utworzeniem konta użytkownika w zewnętrznym systemie rezerwacji online, zgodnym z przepisami RODO.
- Utworzenie konta jest niezbędne do sprawnego zarządzania rezerwacjami i informowania pacjentów.
- Rezerwacje usług w Rehability można dokonywać:
- Osobiście w obiekcie Rehability przy ul. Arkuszowej 39, Warszawa 01-934, w godzinach pracy (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy).
- Telefonicznie pod numerem 507-162-740 w godzinach otwarcia Rehability.
- Całodobowo, 7 dni w tygodniu, poprzez system rezerwacji online dostępny na stronie www.rehability.pl.
- Każdy pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z zaleceniami dotyczącymi przygotowania do pierwszej wizyty.
- W przypadku spóźnienia się na wizytę, czas zostaje skrócony o spóźnienie pacjenta. Spóźnienia powyżej 15 minut, bez wcześniejszej informacji, mogą skutkować rezygnacją z wizyty, a specjalista ma prawo przyjąć kolejnego pacjenta.
- Osoby ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone obiektowi. Za szkody dokonane przez niepełnoletnich, odpowiedzialność ponoszą rodzice lub prawni opiekunowie.
- Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Za rzeczy osobiste pozostawione w szatniach, Rehability nie ponosi odpowiedzialności. Rzeczy znalezione są przechowywane przez okres nie dłuższy niż 1 miesiąc.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin odwoływania wizyt
- Odwołania wizyt można dokonywać telefonicznie pod numerem 507-162-740 lub poprzez wiadomość SMS, nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem wizyty.
- Odwołania wizyt poprzez media społecznościowe i komunikator Whatsapp nie będą uznawane.
- Brak odwołania lub odwołanie na mniej niż 24 godziny przed terminem wizyty może skutkować egzekwowaniem kaucji w wysokości całości ceny wizyty.
- Kaucja może być wyegzekwowana tylko w przypadku naruszenia Regulaminu odwoływania wizyt.
2. Regulamin zajęć grupowych w Rehability
- Zakup karnetu lub udziału w zajęciach grupowych w Rehability jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na warunki niniejszego regulaminu.
- Karnet uprawnia do uczestnictwa w wybranych zajęciach grupowych, zgodnie z aktualnym rozkładem zajęć dostępnym na stronie rehability.pl/treningi lub w recepcji obiektu.
- Karnet obowiązuje na wszystkie zajęcia grupowe dostępne w aktualnej ofercie Rehability.
- Klient może korzystać z ilości zajęć określonej rodzajem karnetu. Jedno wejście odpowiada pojedynczym zajęciom. W przypadku uczestnictwa w dwóch lub trzech zajęciach z rzędu tego samego dnia, zostaje odjęta odpowiednia liczba wejść z karnetu.
- Karnety miesięczne: wydawany karnet jest imienny i ważny przez 30 dni od daty zakupu. Po upływie terminu ważności karnetu, niezależnie od liczby wykorzystanych zajęć, ulega przedawnieniu.
- Niewykorzystane wejścia z karnetu przepadają, a zwrot opłaty nie jest możliwy.
- Karnet nie wiąże się automatycznie z rezerwacją miejsca na zajęciach. Właściciel karnetu jest zobowiązany do rezerwacji terminów zajęć za pośrednictwem strony www.rehability.pl/treningi, telefonicznie lub osobiście w recepcji.
- Rezerwacja miejsca na zajęciach z karnetem umożliwia pewność udziału w grupie. Brak rezerwacji może skutkować odmową uczestnictwa w zajęciach.
- Rehability zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanych zajęć z przyczyn losowych. Informacje o odwołanych zajęciach będą dostępne na stronie internetowej i w recepcji. Odwołane zajęcia są przenoszone na inny termin.
- W przypadku braku możliwości uczestnictwa w zajęciach, należy odwołać rezerwację telefonicznie na numer +48 507-162-740, nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
- Nieobecność na zajęciach bez wcześniejszego odwołania skutkuje obciążeniem właściciela karnetu kosztem odbycia zajęć.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Regulamin przedpłaty za wizyty za pomocą bramki płatniczej w Rehability
- Przedpłata za wizyty za pomocą bramki płatniczej w Rehability jest dostępna dla pacjentów, którzy chcą zabezpieczyć swoje wizyty.
- Przedpłata obejmuje dokonywanie płatności online za wybrane usługi przed faktycznym terminem wizyty.
- Akceptowane formy płatności online obejmują karty płatnicze, karty kredytowe oraz inne dostępne metody płatności za pośrednictwem bramki płatniczej.
- Kwota przedpłaty jest równa części lub całości planowanej opłaty za wizytę, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług w Rehability.
- Przedpłata jest niezwrotna w przypadku odwołania wizyty przez pacjenta, zgodnie z zapisami regulaminu odwoływania wizyt.
- W przypadku odwołania wizyty przez Rehability z przyczyn losowych, kwota przedpłaty zostanie zwrócona w pełnej wysokości na konto pacjenta.
- Rehability gwarantuje bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pośrednictwem bramki płatniczej, zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa.
- W przypadku problemów z dokonaniem przedpłaty, prosimy o kontakt z recepcją Rehability pod numerem +48 507-162-740.
- Regulamin przedpłaty może podlegać zmianom, a wszelkie aktualizacje będą publikowane na stronie internetowej Rehability.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz regulaminu odwoływania wizyt.
4. Regulamin Składnia Reklamacji Placówki
- Procedura składania reklamacji: – Pacjent ma prawo składać reklamacje pisemnie (adres: Aleksandra Kłak – Rehability, Arkuszowa 39, warszawa, 01-934) drogą elektroniczną ( kontakt@rehability.pl ). Osoba odpowiedzialna za przyjmowanie reklamacji: [koordynator zespołu recepcji].
- Termin rozpatrzenia reklamacji: – Placówka zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty jej otrzymania. – Odpowiedź na reklamację będzie udzielona pacjentowi w ciągu tego okresu.
- Treść reklamacji: – Reklamacja powinna zawierać: – Dokładny opis incydentu, z datami zdarzeń. – Imiona i nazwiska personelu medycznego zaangażowanego w opiekę nad pacjentem. – Ewentualne dowody popierające reklamację (np. dokumentacja medyczna, świadectwa, zdjęcia itp.).
- Odpowiedź na reklamację: – Placówka udzieli odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub elektronicznej.
- Termin na składanie reklamacji: – Pacjent ma prawo składać reklamację w terminie nie dłuższym niż 30 dni od momentu, w którym wystąpił problem.
- Postępowanie w przypadku uwzględnienia reklamacji:
- Potwierdzenie otrzymania reklamacji: Po rozpatrzeniu reklamacji i uzgodnieniu jej uzasadnienia, placówka potwierdzi otrzymanie reklamacji pacjentowi w formie pisemnej lub elektronicznej.
- Przeprosiny: W przypadku uzasadnionej reklamacji placówka w stosowny sposób przeprosi pacjenta za wszelkie niedogodności, błędy lub nieprawidłowości w świadczeniu usług fizjoterapeutycznych.
- Korekta procedur: Placówka podejmie działania korygujące wewnętrzne procedury lub protokoły, które przyczyniły się do reklamacji. Może to obejmować dodatkowe szkolenia personelu, zmiany w procesach diagnostycznych lub terapeutycznych, które poprawią jakość usług.
- Poprawa świadczenia usług: Jeśli uzasadniona reklamacja wskazuje na konieczność poprawy w świadczeniu usług, placówka podejmie konkretne działania w celu zapewnienia lepszej opieki fizjoterapeutycznej dla pacjentów. To może obejmować dostosowanie planów terapeutycznych, indywidualne podejście do pacjentów lub inne działania mające na celu podniesienie standardu opieki.
- Informacja dla pacjenta: Placówka poinformuje pacjenta o podjętych działaniach w wyniku jego reklamacji oraz zapewni informacje na temat poprawy procedur lub usług, aby podkreślić zaangażowanie w zwiększenie jakości opieki.
- Monitorowanie i ewaluacja: Placówka będzie monitorować skuteczność wprowadzonych zmian oraz regularnie oceniać procedury, aby zapewnić, że poprawy są trwałe i przynoszą oczekiwane rezultaty.
- Postępowanie w przypadku odrzucenia reklamacji: – W przypadku odrzucenia reklamacji, placówka udzieli pisemnego wyjaśnienia powodów jej odrzucenia. – Pacjentowi zostaną zaprezentowane ewentualne kroki, jakie może podjąć dalej w związku z odrzuceniem reklamacji.