Regulamin

Data obowiązywania regulaminu: 01.01.2021

 

Regulamin obiektu Rehability

Zakup usług w Rehability przy ul. Arkuszowej 39, Warszawa 01-934, dostępnych na stronie www.rehability.pl lub pod numerem zapisu 507-162-740, jest równoznaczny z zapoznaniem się i zaakceptowaniem zapisów niniejszego Regulaminu.

Każde zapisanie się na wizytę w Rehability jest jednoznaczne z utworzeniem konta użytkownika w zewnętrznym systemie rezerwacji online, zgodnym z przepisami RODO. Utworzenie konta jest niezbędne do sprawnego zarządzania rezerwacjami i informowania pacjentów.

Rezerwacje usług w Rehability można dokonywać:

  • Osobiście w obiekcie Rehability przy ul. Arkuszowej 39, Warszawa 01-934, w godzinach pracy (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy).
  • Telefonicznie pod numerem 507-162-740 w godzinach otwarcia Rehability.
  • Całodobowo, 7 dni w tygodniu, poprzez system rezerwacji online dostępny na stronie www.rehability.pl.

Każdy pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z zaleceniami dotyczącymi przygotowania do pierwszej wizyty.

W przypadku spóźnienia się na wizytę, czas zostaje skrócony o spóźnienie pacjenta. Spóźnienia powyżej 15 minut, bez wcześniejszej informacji, mogą skutkować rezygnacją z wizyty, a specjalista ma prawo przyjąć kolejnego pacjenta.

Osoby ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone obiektowi. Za szkody dokonane przez niepełnoletnich odpowiedzialność ponoszą rodzice lub prawni opiekunowie.

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Za rzeczy osobiste pozostawione w szatniach Rehability nie ponosi odpowiedzialności. Rzeczy znalezione są przechowywane przez okres nie dłuższy niż 1 miesiąc.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.


Regulamin odwoływania wizyt

Odwołania wizyt można dokonywać:

  • Telefonicznie pod numerem 507-162-740.
  • Poprzez wiadomość e-mail na adres kontakt@rehability.pl.
  • Bezpośrednio w placówce Rehability.

Inne formy odwołania wizyt (np. przez media społecznościowe, komunikator WhatsApp) nie będą brane pod uwagę.

Odwołania wizyt należy zgłosić nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem wizyty. Brak odwołania lub odwołanie na mniej niż 24 godziny przed terminem wizyty może skutkować egzekwowaniem kaucji w wysokości całości ceny wizyty. Kaucja może być wyegzekwowana tylko w przypadku naruszenia Regulaminu odwoływania wizyt.


Regulamin przyjęcia pacjentów

Rehability zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług pacjentom, którzy wykazują agresywne zachowanie lub gdy istnieje podejrzenie, że są pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.


Regulamin poruszania się po obiekcie

Na terenie obiektu obowiązuje zmiana obuwia. W przypadku braku odpowiedniego obuwia, Rehability zapewnia klapki.

Zaleca się pozostawienie swoich rzeczy w szatni pod kluczem oraz zabranie wygodnego stroju sportowego na zmianę (krótkie spodenki i t-shirt).


Regulamin zajęć grupowych w Rehability

Zakup karnetu lub udział w zajęciach grupowych w Rehability jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na warunki niniejszego regulaminu.

Karnet uprawnia do uczestnictwa w wybranych zajęciach grupowych, zgodnie z aktualnym rozkładem zajęć dostępnym na stronie www.rehability.pl lub w recepcji obiektu.

Karnet obowiązuje na wszystkie zajęcia grupowe dostępne w aktualnej ofercie Rehability.

Klient może korzystać z ilości zajęć określonej rodzajem karnetu. Jedno wejście odpowiada pojedynczym zajęciom.

Wydawany karnet jest imienny i ważny przez 30 dni od daty zakupu. Po upływie terminu ważności karnetu, niezależnie od liczby wykorzystanych zajęć, ulega przedawnieniu.

Niewykorzystane wejścia z karnetu przepadają, a zwrot opłaty nie jest możliwy.

Karnet nie wiąże się automatycznie z rezerwacją miejsca na zajęciach. Właściciel karnetu jest zobowiązany do rezerwacji terminów zajęć za pośrednictwem strony www.rehability.pl/zapisy, telefonicznie lub osobiście w recepcji.

Spóźnienia na zajęcia grupowe powyżej 10 minut mogą skutkować odmową wstępu na zajęcia.

Minimalna liczba uczestników zajęć grupowych i warsztatów wynosi 3 osoby. W przypadku mniejszej liczby uczestników organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć i zwrotu wpłat.

Uczestnicy zajęć zobowiązani są do poinformowania prowadzącego o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych. Przed udziałem w niektórych zajęciach, zaleca się konsultację z lekarzem lub specjalistą, szczególnie w przypadku chorób przewlekłych, kontuzji czy innych problemów zdrowotnych.


Procedura reklamacji i zwrotów

  1. Reklamacje dotyczące jakości usług:Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z jakością świadczonych usług. Reklamację należy zgłosić na piśmie lub e-mailem na adres kontakt@rehability.pl w terminie do 14 dni od daty usługi.

  2. Reklamacje dotyczące płatności:Reklamacje związane z płatnościami należy zgłaszać bezpośrednio do recepcji Rehability lub wysłać na adres e-mail kontakt@rehability.pl. Reklamacja powinna zawierać szczegóły dotyczące transakcji, numer wizyty lub warsztatu oraz opis problemu.

  3. Rozpatrzenie reklamacji: Rehability zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych i udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację.

  4. Zwrot środków: W przypadku uznania reklamacji, pacjentowi przysługuje prawo do zwrotu opłaty lub wymiany usługi na inną, w zależności od charakteru reklamacji. Zwrot środków odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa konsumenckiego.


Regulamin płatności za warsztaty

Uczestnik może odwołać swój udział w warsztatach i otrzymać zwrot opłaty, jeśli zgłosi rezygnację nie później niż 7 dni przed datą warsztatów.

Odwołanie uczestnictwa po tym terminie nie uprawnia do zwrotu wpłaty.


Regulamin przedpłaty za wizyty za pomocą bramki płatniczej w Rehability

Przedpłata za wizyty za pomocą bramki płatniczej w Rehability jest dostępna dla pacjentów, którzy chcą zabezpieczyć swoje wizyty.

Przedpłata obejmuje dokonywanie płatności online za wybrane usługi przed faktycznym terminem wizyty.

Akceptowane formy płatności online obejmują karty płatnicze, karty kredytowe oraz inne dostępne metody płatności za pośrednictwem bramki płatniczej.

Kwota przedpłaty jest równa części lub całości planowanej opłaty za wizytę, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług w Rehability.

Przedpłata jest niezwrotna w przypadku odwołania wizyty przez pacjenta, zgodnie z zapisami regulaminu odwoływania wizyt.

W przypadku odwołania wizyty przez Rehability z przyczyn losowych, kwota przedpłaty zostanie zwrócona w pełnej wysokości na konto pacjenta.

Rehability gwarantuje bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pośrednictwem bramki płatniczej, zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa.

W przypadku problemów z dokonaniem przedpłaty, prosimy o kontakt z recepcją Rehability pod numerem +48 507-162-740.


Zmiany w Regulaminie

Rehability zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna na stronie internetowej www.rehability.pl oraz w recepcji placówki.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.