Fizjoterapia po COVID-19

Pacjenci, którzy przebyli COVID-19 bardzo często skarżą się na powikłania pochorobowe. Najczęstszymi objawami "pocovidowymi" są duszności, spadek wydolności oddechowej i wydolności układu krążenia.

Należysz do grupy ozdrowieńców i cierpisz z powodu powikłań takich jak ogólne osłabienie, ciągłe poczucie zmęczenia, problemy z koncentracją czy zaburzenia ze strony układu oddechowego?

Nasi wykwalifikowani specjaliści pomogą Ci przywrócić prawidłowe funkcjonowanie układu oddechowego i wydolną pracę płuc, dzięki zabiegom fizjoterapeutycznym, które dostosujemy indywidualnie, biorąc pod uwagę przebieg choroby i jej nasilenie, choroby współistniejące i ogólny stan zdrowia pacjenta.

Fizjoterapię oddechową wykorzystuje się, aby poprawić tolerancję wysiłkową organizmu, co ułatwia powrót do zdrowia i pozwala znowu w pełni cieszyć się życiem. Polega na ćwiczeniach oddechowych, które po instruktażu pacjent może wykonywać w domu. Zapewniamy kompleksowe wsparcie w przebiegu powrotu do zdrowia za pomocą terapii manualnej, która za zadanie ma złagodzić napięcia i blokady powstałe w ciele podczas choroby.

Skorzystaj z fizjoterapii, jeżeli cierpisz na duszności, czujesz, że codzienna aktywność powoduje zadyszkę, a Twoje ciało jest napięte i obolałe. Pomożemy wrócić Ci do pełnej wydolności i znów cieszyć się życiem!

Zapisz się na wizytę

terapia po Covid-19: 110 zł / 40 min

Gwarantujemy:

• dokładne badanie
  • skuteczna terapia
  • edukacja pacjenta
  • ćwiczenia do domu

Skorzystaj z fizjoterapii jeżeli:

• Przeszłaś/eś infekcję płuc
  • Czujesz że codzienne aktywności powodują zadyszkę
  • Cierpisz na duszności
  • Nie możesz wrócić do pełnej wydolności