Pacjenci, którzy przebyli COVID-19 bardzo często skarżą się na powikłania pochorobowe. Najczęstszymi objawami "pocovidowymi" są duszności, spadek wydolności oddechowej i wydolności układu krążenia.

Fizjoterapia uroginekologiczna zajmuje się profilaktyką i leczeniem dysfunkcji w obrębie miednicy i dolnych dróg moczowych.

Pomaga kobietom nauczyć się pracy z własnym ciałem, a zabiegi mają na celu eliminację problemów związanych z nieprawidłową pracą mięśni dna macicy, nietrzymaniem moczu, obniżeniem narządów miednicy mniejszej.

Napięciowe bóle głowy, migreny, bóle odcinka szyjnego kręgosłupa, rwa barkowa, bóle karku, dysfunkcję stawów skroniowo – żuchwowych. Wymienione dolegliwości często znajdują swoją przyczynę w nieprawidłowym funkcjonowaniu układu ruchu. Dlatego jeśli poszukujesz rozwiązania warto zgłosić się do Fizjoterapeuty który rozwiąże problem.

Zabieg bez skierowania!

Jakie efekt przynosi fala?

Terapia falami uderzeniowymi wykazuje przede wszystkim działanie:

• przeciwbólowe i przeciwzapalne,
  • regeneracyjne,
  • relaksacyjne dzięki zmniejszeniu napięcia mięśni,
  • poprawiające mikrokrążenie,
  • zwiększające gęstość i poprawiające jakości tkani łącznej, zwiększenie produkcji kolagenu.

W naszej codziennej pracy zajmujemy się pacjentami, którzy zmagają się z różnego rodzaju bólami kręgosłupa. Dolegliwości bólowe pleców mają wiele przyczyn, dlatego ważne jest postawienie odpowiedniej diagnozy w celu efektywnego leczenia.

Jeżeli ból utrudnia Ci codzienne funkcjonowanie, ogranicza Twoją aktywność fizyczną i spędza sen z powiek – nie czekaj dłużej i sięgnij po pomoc.

Stany zapalne tkanek miękkich, ból stawów biodrowych, kolanowych, skokowych, łokciowych, nadgarstka. Ból pachwiny ,kolano skoczka, biegacza, przeciążenie ścięgna Achillesa, uszkodzenie i zapalenie ścięgien, zespół ciasnoty podbarkowej, zapalenie kaletek, łokieć tenisisty, golfisty, zespół kanału nadgarstka, mrowienie i drętwienie palców, uszkodzenie stożka rotatorów.

USG używamy do projektowania ćwiczeń oraz kontrolowania procesu terapii. Dzięki tej metodzie w sposób precyzyjny kontrolujemy ruch stawu, aktywizować wybrany mięsień wymagający wzmocnienia. USG W czasie rzeczywistym pomaga obserwować w sposób nieszkodliwy tkanki człowieka. Gwarantujemy maksymalne bezpieczeństwo naszych terapii.

Metoda ScarWork to metoda stworzona przez fizjoterapeutkę Sharon Wheeler. Składa się z 19 technik mających na celu integrację blizny z siecią powięziową

Terapię metodą ScarWork można rozpocząć zarówno na wczesnym etapie gojenia się blizn jak i po wielu latach od ich powstania.

Dzięki współpracy z The Runner Project prowadzimy analizę techniki biegowej, nasza analiza testuję biegaczy pod kątem ergonomii a także ryzyka kontuzji. Dzięki niej biegacz pozna słabe i mocne strony swojej motoryki. Po analizie projektujemy plan korekcyjny tak by bieganie było zdrowe i bez kontuzji.

Ważnym elementem powrotu do sportu po urazach i kontuzjach jest odpowiednio dobrany trening. Pierwszy etap to trening medyczny który ma na celu likwidację złych nawyków ruchowych, poprawę mobilności oraz sprawności z przed kontuzji. W dalszych etapach wykonujemy ćwiczenia na wyższym poziomie zaawansowania. Ćwiczenia dobrane są pod kątem specyfiki wykonywaj przez pacjenta dyscypliny.

Fizjoterapeutyczne badanie sportowe ma za zadanie

zapobiegać urazom, uszkodzeniom;

wspomóc odnowę biologiczną;

zapobiec niekorzystnym kompensacjom, które mogą spowodować przeciążenia;

wypracować prawidłową technikę ruchu

Polega ona na dokładnym przetestowaniu układu ruchu i sposobu poruszania się. A także videoanalize techniki uprawianej dyscypliny sportu .

Masaż relaksacyjny całego ciała z peelingiem domowej roboty, masaż bańką chińską. Zabiegi bankietowy na kłopotliwe partie ciała, zabiegi na bazie wyszczuplających preparatów które dają szybkie efekty ujędrnienia i wyszczuplenia i szybkiego pozbycia się nagromadzonego cellulitu wodnego. Zabiegi te pozwolą Ci odetchnąć, zrelaksować się i poczuć się pięknie.

Celem jest najszybsze  usprawnienie i powrót do aktywności fizycznej pacjentów po różnego rodzaju zabiegach Pomożemy w rehabilitacji po następujących zabiegach:

• artroskopie – stawu kolanowego, biodrowego lub barkowego
  • rekonstrukcje więzadeł, ścięgien np. ACL – więzadło krzyżowe przednie, PCL – więzadło krzyżowe tylne, rekonstrukcja ścięgna Achillesa, stożka rotatorów stawu barkowego
  • zabiegi w obrębie kręgosłupa

Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa (Bielany)
Tel.: 507 162 740
kontakt@rehability.pl